Jak reklamovat

JAK POSTUPOVAT KDYŽ ....

 

Zboží dorazilo poškozené

 

Při přebírání zboží si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

ZÁSILKU, KTERÁ JEVÍ ZNÁMKY POŠKOZENÍ, NEPŘEBÍREJTE!!!

Pokud je zboží poškozeno i přesto, že obal byl neporušený, co nejdříve nás informujte na e-mailu info@forcarp.cz

Jakmile se poškození jeví způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Pokud zboží vyndáte z kartonu a je poškozeno a předložíte fotodokumentaci pouze poškozeného zboží, reklamace nemusí být uznána z důvodu neprůkaznosti poškození, např. dopravcem. Naši pracovníci se Vám ozvou nejpozději do 2 pracovních dnů, kdy Vám navrhnou způsob řešení.

Zboží dorazilo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Co nejdříve nás kontaktujte na e-mail info@forcarp.cz.

My nastalou situaci co nejrychleji prověříme a zjistíme, kde se stala chyba a samozřejmě vše napravíme nebo navrhneme možné způsoby řešení problému. 

Veškeré problémy, které vzniknou se snažíme řešit k co největší spokojenosti zákazníka. 

 

 REKLAMACE

 Co potřebujeme k podání reklamace: 

1)      Vypište číslo objednávky, případně faktury

2)      Vypište název produktu

4)      Popište závadu (poškození) v popisu k reklamaci

5)      Identifikujte poškozený díl podle návodu

6)      Přiložte fotografie s detaily poškození

7)      Vyplňte Vaše údaje

 

Reklamaci zašlete na email info@forcarp.cz. Fotografie přiložte k emailu.

Abyste nemuseli zasílat zboží na naši adresu, je možné zaslat fotografie poškození. Pokud budou doloženy dostatečné podklady pro to, abychom reklamaci mohli řádně posoudit, a reklamace následně bude uznána, veškeré náklady na dopravu hradíme my. Při uznané reklamaci vše zařídíme za Vás a postaráme se o všechny věci s tím spojené. Vy tak nemáte žádnou práci, pouze převezmete nové zboží. 

Na dárky k nákupu se reklamace nevztahuje.