Jak reklamovat

JAK POSTUPOVAT KDYŽ ....

 

Zboží dorazilo poškozené

 

Při přebírání zboží si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

ZÁSILKU, KTERÁ JEVÍ ZNÁMKY POŠKOZENÍ, NEPŘEBÍREJTE!!!

Pokud je zboží poškozeno i přesto, že obal byl neporušený, co nejdříve nás informujte na e-mailu info@forcarp.cz

Jakmile se poškození jeví způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Pokud zboží vyndáte z kartonu a je poškozeno a předložíte fotodokumentaci pouze poškozeného zboží, reklamace nemusí být uznána z důvodu neprůkaznosti poškození, např. dopravcem. Naši pracovníci se Vám ozvou nejpozději do 2 pracovních dnů, kdy Vám navrhnou způsob řešení.

Zboží dorazilo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typ

Co nejdříve nás kontaktujte na e-mail info@forcarp.cz.

My nastalou situaci co nejrychleji prověříme a zjistíme, kde se stala chyba a samozřejmě vše napravíme nebo navrhneme možné způsoby řešení problému. 

Veškeré problémy, které vzniknou se snažíme řešit k co největší spokojenosti zákazníka. 

 

 REKLAMACE

 Co potřebujeme k podání reklamace: 

1)      Vypište číslo faktury

2)      Vypište název produktu

4)      Popište závadu (poškození) v popisu k reklamaci

5)      Identifikujte poškozený díl podle návodu

6)      Přiložte fotografie s detaily poškození

7)      Vyplňte Vaše údaje

 

Reklamaci zašlete na email info@forcarp.cz. Fotografie přiložte k emailu.

Abyste nemuseli zasílat zboží na naši adresu, je možné zaslat fotografie poškození. Pokud budou doloženy dostatečné podklady pro to, abychom reklamaci mohli řádně posoudit, a reklamace následně bude uznána, veškeré náklady na dopravu hradíme my. Při uznané reklamaci vše zařídíme za Vás a postaráme se o všechny věci s tím spojené. Vy tak nemáte žádnou práci, pouze převezmete nové zboží. 

Na dárky k nákupu se reklamace nevztahuje.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení