Jak reklamovat
JAK POSTUPOVAT KDYŽ ....
Zboží dorazilo poškozené
Při přebírání zboží si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
ZÁSILKU, KTERÁ JEVÍ ZNÁMKY POŠKOZENÍ, NEPŘEBÍREJTE!!!
Pokud je zboží poškozeno i přesto, že obal byl neporušený, co nejdříve nás informujte na e-mailu info@forcarp.cz
Jakmile se poškození jeví způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Pokud zboží vyndáte z kartonu a je poškozeno a předložíte fotodokumentaci pouze poškozeného zboží, reklamace nemusí být uznána z důvodu neprůkaznosti poškození, např. dopravcem. Naši pracovníci se Vám ozvou nejpozději do 2 pracovních dnů, kdy Vám navrhnou způsob řešení.
Zboží dorazilo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Co nejdříve nás kontaktujte na e-mail info@forcarp.cz.
My nastalou situaci co nejrychleji prověříme a zjistíme, kde se stala chyba a samozřejmě vše napravíme nebo navrhneme možné způsoby řešení problému.
Veškeré problémy, které vzniknou se snažíme řešit k co největší spokojenosti zákazníka.
REKLAMACE
Co potřebujeme k podání reklamace:
1) Vypište číslo objednávky, případně faktury
2) Vypište název produktu
4) Popište závadu (poškození) v popisu k reklamaci
5) Identifikujte poškozený díl podle návodu
6) Přiložte fotografie s detaily poškození
7) Vyplňte Vaše údaje
Reklamaci zašlete na email info@forcarp.cz. Fotografie přiložte k emailu.
Abyste nemuseli zasílat zboží na naši adresu, je možné zaslat fotografie poškození. Pokud budou doloženy dostatečné podklady pro to, abychom reklamaci mohli řádně posoudit, a reklamace následně bude uznána, veškeré náklady na dopravu hradíme my. Při uznané reklamaci vše zařídíme za Vás a postaráme se o všechny věci s tím spojené. Vy tak nemáte žádnou práci, pouze převezmete nové zboží.
Na dárky k nákupu se reklamace nevztahuje.